www

Ultimele știri

Problema de actualizare remediată: Trojan.FakeAlert.5

March 2010


Compania BitDefender îşi cere scuze pentru problemele create utilizatorilor prin actualizarea trimisă sâmbătă seara pentru sistemele de operare Windows pe 64 biţi.

Actualizarea cu probleme a fost îndepărtă de pe servere, iar specialiştii BitDefender au lansat un patch pentru remedierea acestei situaţii neplăcute.

Sâmbătă seară, la orele 17.20, BitDefender a emis o actualizare pentru sistemele de operare Windows pe 64 biţi (disponibilă pe serverele noastre între 17.20-20.40, ora României), ceea ce a facut ca anumite fişiere Windows şi ale aplicaţiei BitDefender să fie introduse în carantină. Au fost mutate fişiere .exe, .dll şi alte fişiere binare executabile, dar nu şi fişiere imagini sau documente. Din acest motiv aplicaţia BitDefender nu a rulat în mod corespunzător pe unele sisteme, unele aplicaţii nu au funcţionat sau sistemul de operare Windows nu a repornit.

Această problemă a afectat o parte din utilizatorii care au făcut actualizarea aplicaţiei în acea perioadă. Pentru ceilalţi utilizatori nu există pericole, aplicaţia BitDefender lucrează absolut normal, face actualizări fără să afecteze sistemul şi asigură protecţia calculatorului.

Specialiştii BitDefender au soluţionat problema prin lansarea unui patch care recuperează toate fişierele din carantină.

Soluţia pentru utilizatorii casnici se regăseşte aici: http://www.bitdefender.ro/site/KnowledgeBase/consumer/#638

Soluţia pentru BitDefender Client Security se regăseşte aici: http://www.bitdefender.ro/site/KnowledgeBase/business/#643

Soluţia pentru BitDefender Security for File Servers se regăseşte aici: http://www.bitdefender.com/site/KnowledgeBase/business/#642

Echipa de suport tehnic a asigurat şi asigură în permanenţă asistenţă tehnică celor care au avut probleme generate de această situaţie.

De peste 10 ani, BitDefender este un furnizor de soluţii de securitate de încredere. Clienţii noştri au încredere în expertiza noastră în protejarea calculatorului şi a experienţei lor digitale. De-a lungul timpului, BitDefender a avut un comportament profesionist in atingerea cerinţelor clienţilor săi. Această situaţie a fost un incident izolat şi lucrăm cu fiecare dintre utilizatori în parte pentru rezolvarea problemelor.

Vă rugăm să folosiţi doar instrucţiunile venind din partea BitDefender, care se regăsesc de altfel şi pe site-ul de suport menţionat mai sus.

Pentru orice probleme vă rugăm să contactaţi departamentul Customer Care la adresa email: [email protected] şi la numerele de telefon: 021 300 12 26/27/28/29.


Share