www

Ultimele știri

Primul forum on-line multilingv al unui brand romanesc

April 2007


BitDefender, divizia de securitate a Grupului Softwin, a lansat oficial un forum de discuţii prin intermediul caruia utilizatorii produselor sale din toată lumea au posibilitatea sa initieze discutii pe teme de securitate, sa impartaseasca experiente despre utilizarea si configurarea solutiilor de securitate BitDefender si sa formuleze opinii ce vor putea contribui la dezvoltarea produselor viitoare.

Forum-ul on line BitDefender este disponibil in 3 sectiuni, deocamdată �n limbile engleză, germană si rom�nă, putand fi accesat la adresa http://forum.bitdefender.com.

Prin conceptia sa, forum-ul isi propune ca, prin intermediul numeroaselor sectiuni de specialitate si topicuri de discutii, sa creeze o comunitate internationala pentru brandul romanesc cu cea mai mare raspandire in lume (prezent in marile magazine din peste 60 de tari), sa dezvolte si sa pastreze o comunicare interactiva cu publicul tinta, sa centralizeze noi idei sau sugestii trimise de utilizatori.

Forum-ul BitDefender se adreseaza clienţilor, potentialilor clienti, partenerilor BitDefender, dar va aborda si teme generale legate de domeniul securitatii informatice. Acesta va permite at�t comunicarea solutionarii anumitor cerinte punctuale venite din partea clientilor, c�t şi comunicarea diverselor alerte de securitate şi ameninţări informatice care circulă pe Internet.

Mai mult, un utilizator care este pus in fata unei amenintari informatice, securitatea calculatorului sau fiind deja compromisa, va putea identifica rapid solutii de salvare/restaurare a datelor importante, devirusare, protejare etc., acestea fiind fie grupate sub forma unor sectiuni de interes.



�Intenţionăm să realizăm o comunitate online a fanilor BitDefender din intreaga lume, care să ne ajute să �nţelegem mai bine nevoile clienţilor �n materie de securitate informatică�, a declarat Florin Ştiucă, Viral Marketing Manager al BitDefender. �Vom putea descoperi noi cerinte, pe care le vom folosi pe viitor �n dezvoltarea de noi produse şi servicii. Comunic�nd direct cu clienţii companiei, cu potenţialii clienţi şi cu partenerii, vom c�ştiga informaţii �n timp real.�, a apreciat el.


Share