Rezolvarea problemelor de migrare Bitdefender VPN

Dacă întâmpinați probleme în timpul procesului de migrare la noua versiune Bitdefender VPN, urmați aceste instrucțiuni:

1. Verificați conexiunea la internet

  • Asigurați-vă că dispuneți de o conexiune internet stabilă: Verificați dacă este stabilă conexiunea dvs. la internet.
  • Testați viteza internetului: Dacă este posibil, testați viteza internetului pentru a vă asigura că este suficient de rapidă. Există multe instrumente gratuite disponibile online pe care le puteți utiliza pentru a testa viteza conexiunii la internet: Fast.com, Speedtest.net, Internethealthtest.org, Speedtest.xfinity.com etc.
  • Schimbați rețeaua (pe mobil): Dacă utilizați un dispozitiv Android, iPhone sau iPad, încercați să comutați între datele mobile și Wi-Fi pentru a vedea dacă problemele de migrare Bitdefender VPN persistă.

 

2. Dezactivați alte aplicații VPN

  • Deconectați alte aplicații VPN: Asigurați-vă că nu rulează nicio altă aplicație VPN cu excepția Bitdefender VPN. Existența mai multor VPN-uri active poate cauza conflicte.

 

3. Dezactivați temporar firewall-ul

  • Dezactivați Firewall-ul: Asigurați-vă că nu există firewall-uri active care ar putea bloca Bitdefender VPN. Aici ne referim la firewall-uri încorporate in sistemul de operare precum Windows Defender Firewall, software firewall terță parte sau firewall-ul routerului.
  • Adăugați excepții: Dacă dezactivarea temporară a firewall-ului nu este o opțiune, adăugați o excepție pentru Bitdefender VPN. Dacă nu știți cum sa procedați, consultați ghidul de utilizare al software-ului Firewall, contactați producătorul sau furnizorul de servicii internet.

 

4. Dezactivați aplicațiile de filtrare a traficului

  • Verificați dacă există software de filtrare a traficului: Verificați dacă aveți instalate soluții de filtrare a traficului, în special cele concepute pentru plăci de rețea high-end pentru jocuri (de exemplu, Killer Control Center, ASUS GameFirst, Detect Safe Browsing by Easy Solutions).
  • Dezactivați filtrarea: Dezactivați temporar sau dezinstalați aceste aplicații de filtrare a traficului pentru a vedea dacă problemele de migrare Bitdefender VPN sunt rezolvate.

 

5. Reporniți dispozitivul

  • Reporniți: Reporniți computerul sau dispozitivul mobil pentru a elimina orice probleme temporare sau conflicte care ar putea afecta procesul de migrare VPN.

 

6. Reinstalați Bitdefender VPN

 

Urmând acești pași, ar trebui să se rezolve orice probleme întâmpinate la migrarea către noua versiune Bitdefender VPN.