Bitdefender Protecție pentru e-mail vă monitorizează contul de email prin scanarea e-mailurilor primite pentru a detecta potențiale amenințări cibernetice. Există cazuri în care această funcție poate fi dezactivată pentru o anumită adresă mail. Acest ghid are scopul de a vă ajuta să înțelegeți de ce Protecția e-mail ar putea fi dezactivată și de a vă oferi instrucțiuni pas cu pas despre cum să o restaurați pentru a asigura o protecție continuă pentru contul dvs. de e-mail.
Notificare prin e-mail
Dacă Protecția pentru e-mail se dezactivează, veți primi o notificare prin e-mail cu următorul conținut:
Subiect: Protecția pentru e-mail Bitdefender a fost dezactivată. Reactivați protecția.
Avertizare în interfața
În aplicația Bitdefender Security și în contul client Bitdefender Central se va indica adresa contului de email afectat, indicând că protecția este dezactivată și necesită reautorizare.
De ce este dezactivată Protecția e-mail?
Funcția Bitdefender Protecție pentru e-mail se poate dezactiva din mai multe motive, chiar dacă aveți un abonament activ. Aceste motive includ:
- Schimbarea parolei: Schimbarea parolei contului de e-mail poate face ca Bitdefender să piardă accesul la cont.
- Acces revocat manual: Este posibil să fi revocat din greșeală sau intenționat permisiunile direct din setările contului de e-mail.
- Cerință de autentificare Google Reauthenticare: La fiecare 6 luni Google vă solicită să reautentificați aplicațiile terțe conectate la contul dvs. de Gmail. Google va trimite memento-uri înainte de expirarea accesului pentru a vă ajuta să îl reînnoiți la timp.
Cum reautorizați Protecția pentru e-mail
Urmând pașii de mai jos, vă puteți asigura că e-mailul dvs. rămâne protejat de Bitdefender. Nu uitați să reînnoiți proactiv permisiunile și să răspundeți prompt la orice notificări de la Google sau Bitdefender privind problemele de acces.
Reautorizarea înainte ca accesul să se încheie